I'm back igen

23 Februari klockan 14:29 / Allmänt / Kommentarer (0)

Kände för att blogga lite nu efter typ 1 månads paus ;) Fast NEJ jag har inget att berätta förutom att jag ska FLYTTA(!!!!!!) till Stockholm, wihoo. Kommer sakna alla här i solle men man kan ju liksom inte säga nej till Stockholm haha :( Och sen funderar jag på om jag ska sluta blogga eller inte, har ju ingenting att skriva om så aa tror jag ta bort den om ett tag!

JAA men iallafall så har jag haft träning idag, å det gick super bra:D Tävling imorgon i Holmsund, lääängtar. Klarade alla varven idag så tror de kommer gå bra, men ändå nervös ju;) Nu ska ja äta nånting och sedan kolla gossip girl, 5e säsongen nu haha!!




KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

EPOST: (bara jag som ser)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback