I'm back

19 Januari klockan 02:51 / Vardag / Kommentarer (0)
Devote var nog ingenting för mig så nu har jag bytt tillbaka hit, byter hela tiden haha, typiskt mig.. Jaja, som ni ser så har jag tagit bort alla inlägg osv, börjat om på nytt eftersom jag inte bloggat här sedan sommarlovet. Kände för en ny start helt enkelt, aa typ så.. ;)

Har ny design också, är riktigt nöjd faktiskt. Tog bara några dagar att göra den också, brukar vanligtvis sitta i ungefär 2-3 veckor med mina andra designer så denna gick riktigt snabbt! :D Det enda som jag blev missnöjd med är att när man kollar på mobilen så ser inte bakgrunden bra ut. Men orkar inte fixa till det så det får vara så nu ett tag, huvudsaken är att det ser bra ut på datorn hah.. ;) 

Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och kolla på the mentalist(♥), sedan SOVA.. Pusss




Bild från Dubai, vill tillbakaaaa!!♥♥





 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

EPOST: (bara jag som ser)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback