Söndag

03 Mars klockan 17:33 / Vardag / Kommentarer (0)

Idag är det SÖNDAG, brukar vanligtvis hata denna dag men eftersom det inte är skola imorgon så är den helt OK;) Haha nej men, åker till Östersund ikväll klockan 7 (20 över för att vara exakt) med Mathilda. Ska vara där tills onsdag och bara chilla. Så uppdaterar då jag har tid osv, typ som det har varit dom senaste veckorna. Orkar nästan aldrig blogga nu sedan bloggpausen(sorry), men hittar liksom ingenting som gör så att jag tänker "wow, dehär måste jag blogga om". Haha aa ni förstår säkert.. Eller inte ;)

Måste iallafall kolla klart på gossip girl nu, är i mitten av avsnittet nästan. Så vi hörs om ett tag hoppas jag;)




KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

EPOST: (bara jag som ser)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback